It's done!

Jahapp jahapp.

Så var man nytatuerad. Igen. Fast idag gick det snabbt, max en timme. Men det blev bra, riktigt bra till och med.




We like? We like! Riktigt nöjd även den här gången, är jag. Kalle Blom har lyckats igen! Vi snackade lite efteråt över nästa tatuering jag tänker göra. Jag har lite tankar och idéer men, inget specifikt. Jag ska dock ta med mig lite bilder och sånt så ska vi kolla på det när jag ska dit om ca tre veckor.

Efter tatuerandet träffade jag Samantha, och lite senare kom Katja, och vi fikade och snackade lite på samma fik som vanligt. Sen skulle Samantha iväg för att fixa med sina naglar, och jag begav mig hemåt. Sen har jag mest suttit hemma och slappat, och snackat med folk på msn och i telefon. Borde egentligen dragit ut och sprungit, men sket i det med tanke på tatueringarna.

Imorgon blir det dock träning, men inomhus, vilket är mycket skönt. Ska verkligen ta tag i mig själv och köra mer egen träning, eftersom jag tog slut alldeles för tidigt på matchen i söndags. Det var ju nästan pinsamt...

Nej, dags för sängen, och sova lite... Morgonpass imorgon!

Toodles!

Kommentarer
Postat av: Kitty

hörruuu!!! Kitty om ja får be!!!!

2009-04-04 @ 02:01:20
URL: http://recetpionistensklagan.blogg.se/
Postat av: Petra

Men fy satan så grym!! =D

2009-04-09 @ 21:54:32
URL: http://vanbuuren.bilddagboken.se/
Postat av: Petra

Men fy satan så grym!! =D

2009-04-09 @ 21:55:04
URL: http://vanbuuren.bilddagboken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0