Mumma!

En helt klart lyckad dag, måste jag säga, även om den gått nästan lite för fort. Jag och farsan tog oss över till Åland, med siktet inställt på Tax Freen. Alkoholhaltiga drycker skulle inhandlas! Vi tog mest lugnt på vägen över, kollade lite på curling, spelade lite kort, snackade lite och fikade. Fint väder var det också ute på havet, annat än man kan säga om fastlandet... Snö och kallt.

På återvägen började vi med att äta buffé vilket var riktigt gott, måste jag säga. Jag blev så mätt att jag fortfarande är mätt. Mer eller mindre. Efter inhandlade vi våra synder, min skörd blev så här stor:


Nej, jag dricker fortfarande inte öl, och snuset är inte till mig. Jag frågade Niclas om jag skulle köpa något åt honom, så därför blev det lite extra. Men det känns bra att ha barskåpet (om jag nu hade ett barskåp) uppfyllt igen. Till flaskan Jägermeister fick jag en fräck lite fickplunta;


Snygg va? Pluntan, alltså.

Nu håller jag som bäst på att lyssna på musik, samt tvätta. Imorgon är det morgonpass som gäller, och då ska jag få träffa praoeleven vi har hos oss den här veckan. Ska bli skönt att ha någon att bossa runt med, lite. Kanske kan jag få lite andra saker gjorda också... Det känns behövligt.

Nu ska jag ladda ner massa ny musik, toodles!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ööööööh!! Man får INTE köra med praoelverna!=P

2009-03-25 @ 07:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0