Så vare

Nej, om man skulle ta och blogga lite. Inte för att det finns mycket att blogga om.

Fast något hände i natt, inget jag själv var med om, men tydligen tyckte någon att det var en bra idé att ta min solstol från balkongen under natten och lägga den i rabatten utanför. Spännande. Ännu mer spännande att någon från det att jag såg detta runt 10.20 till att jag skulle åka till träningen runt 10.35 tyckte att det var en bra idé att ställa den vid trädet utanför huset. Mycket spännande. Nu är den i alla fall återbördad till dess rätta plats.

Benet blir i alla fall bättre och bättre, även om jag fick lite ont efter allt bollsparkande idag. Ska verkligen försöka ta tag i mig själv och börja med spinningen i veckan som kommer, känns som att det kommer att behövas.

Igår kollade jag på den något spännande Eden Lake. Jag hade dock lite högre förväntningar på den, men den var sevärd. Väldigt många "men ååååh" situationer, och inget lyckligt slut. Sånt tycker vi om.

I övrigt var jag lite nedstämd efter lite skit som jag kanske orsakade (även om jag inte är ensam i "skulden"), men det går över. Ser mer fram emot nästa helg då det blir party party och lite annat med.

Nu ska jag jobba snart, vilket jag inte direkt ser fram emot... Men men!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0