Saker ser uppåt

Aj. Ont. Det här var sista träningen utan benskydd, helt klart. Har en fin bula på högra smalbenet, men förhoppningsvis slipper jag halta imorgon på jobbet. Träningen var helt klart det här årets jobbigaste för min egen del, mest för att jag missat fyra träningar i rad på grund av min förkylning. Men nu är det bara att pressa, har börjat fundera på att fixa spinningkort på Friskis & Svettis nu, och köra precis så ofta jag kan. Det blir väl baspasset till att börja med, men om jag märker att det är lite väl lätt, kör jag medelpasset.

I helgen blir det mycket troligtvis. Träning på lördag förmiddag, sen arbete. Eventuellt party med Erika efter det, sen jobb på söndag. Men va fan, man lever bara en gång, right? Sen nästa helg är det personalfest, om jag bara ser till att fixa med allt... Det är ju jag som är partyplannern. Kanske ska ringa David imorgon och stämma av lite, eftersom han hade restaurangplaner.

Den 7 maj är det så dags för nästa kryssning. En torsdag, vilket dock lär kunna funka, får helt enkelt se till att ta ledigt där. Det ska bli party party det också.

Lite småkul att ha mer eller mindre alla helger i framten uppbokade på ett eller annat sätt, mycket tillfredsställande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0