Snabb dag

Jag lyckades ju få ledigt idag, eftersom mitt ben började göra ordentligt ont igår efter jobbet, men den här dagen har gått riktigt fort ändå. Varför? Jag åkte till Stockholm. Lite dumt, jag vet, men jag gick inte så mycket på benet, utan åkte mest buss och tunnelbana, så jag bedömde det som okej. Jag har inte ansträngt mig i onödan, i alla fall.

Jag åkte in för att fika och snacka skit med Samantha, vilket var trevligt. Vi fick också sällskap av hennes kompis Elin, mysigt värre. Innan tog jag dock en tripp till min tatuerare för att visa upp mig, men så klart var han inte där. Dock var det en annan som kollade, och han tyckte det såg bra ut, även om det kanske var någonstans det behövdes fyllas i. Ska försöka ta mig dit på måndag igen, då han som tatuerade mig är där.

Jag har lite planer på om jag ska göra två tatueringar på handlederna innan jag gör den sista större tatueringen, eftersom jag inte vet vad jag vill göra där. Dels vill jag göra Why so serious? på vänsterarmen, och den här gubben på högerarmen:


Skulle vara najs, och troligtvis inte så dyrt heller. Sen kan jag lugna mig med den stora tatueringen till i höst. Ingen brådska, liksom.

Imorgon blir det ett städryck hemma, måste verkligen få rent till på lördag, eftersom Camilla ska svänga förbi. Jag kan inte ha så stökigt som jag har här då... Lite presentabel måste jag vara!

Och om benet fortfarande gör ont på måndag, får jag nog ta och kolla upp det, men jag tror inte det är så mycket mer än en bristning någonstans, något som ju går över efter ett tag.

Emma verkar tycka att jag är en "fel kille", känns ju kul... Nej, skämt åsido, hon menar säkert inte jag. Inte egentligen. Oh nej. Inte jag inte.

Kommentarer
Postat av: Samantha

Elin heter hon ;P

2009-03-15 @ 13:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0