Sofi Fahrman kan dra åt helvete

Vad bra att det inte börjar kännas som vår då? Underbart! Helt klart underbart! Nu är det bara 20 grader till som behövs för att allt ska kännas perfekt. Ett tydligt vårtecken är ju blommorna på min balkong.


Det ska vara lökar, men inte fan visste jag att lökar blommade så här mycket. Får ta ett snack med morsan imorgon, något står helt klart inte rätt till!

Det märks verkligen att jag har rört mycket på mig på jobbet de här två dagarna. Benet har känts okej igår, och idag, förutom till kvällen. Då började det göra ont igen. Men jag har ju trots allt rört mig mer på de här två dagarna än vad jag gjort under de fem dagar jag haft ledigt. Jag ska ändå ut och träna imorgon, så mycket jag kan i alla fall.

Jag har börjat få lite idéer på hur min nästa stora tatuering ska se ut. Eftersom mer eller mindre alla tatueringar jag gjort och kommer att göra har något med mina favoritband att göra, måste jag ju få till nåt av Pennywise, och hade då tänkt mig tonerna till Bro Hymn Tribute på en notrad. Tanken var då att jag gör två gitarrer, en på vardera arm, med lite krimskrams runtomkring, som sedan går över till notraden som spänner över bröstet, och som också har lite krimskrams runt. Det skulle kunna funka, så jag tänkte snacka med tatueraren om det. Men först blir det handlederna! Tror nog inte jag gör den tatueringen förren till hösten, eller slutet av sommaren i alla fall.

Är det inte urlöjligt att Rysslands ambassad har klagomål på Grotesco-gängets "bidrag" i Melodifestivalen? Jag menar, snacka om brist på självdistans... Skulle Sveriges ambassad i Ryssland agera på samma sätt om de hade ett inslag med massa svenska stereotyper? Knappast. Nej herregud, diktatorfasonerna är knappast smickrande.

Jag ska också köpa en mic nu, vilket förhoppningsvis gör inspelandet lite bättre. Men å andra sidan måste jag bli lite seriösare på att spela, sitter väldigt lite med gitarren. Har också insett att jag ska börja lära mig spela och sjunga andras låtar först, för att sedan börja fokusera mer på min egen musik.

Det blir nattens tanke. Nu blire sängen peeps, toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0