The way, you move, on the dancefloor

Jobbdag idag då. Jobbade med Klas, och som alltid när man jobbar med Klas avslutas dagen med ett intensivt ställningstagande. Vem ska göra rent grillarna? Ingen vill, ingen tänker, böja sig. Jag började med att göra saker runt omkring, Klas med att läsa tidningar. Jag diskade lite andra saker, Klas kollade YouTube. Klas gjorde misstaget att börja med tidningarna, vilket gav mig möjligheten att plocka in uteexponeringen. Success! Jag vann! Sen försökte Klas dra ut på rengöringen lite till, i hopp om att jag skulle ta över, men jag låtsades fundera över placering av godistorn i entrén i några minuter, success igen!

Do I know this shit, or do I know this shit?

Har idag suttit och filat lite på Takidas Handlake Village, som jag eventuellt ska spela på ett dop på söndag. Har försökt lista ut hur den ska spelas, och har väl fått till det mesta. Skickade ett exempel till Lina, som dock inte alls fick till sången, så vi får se hur vi gör med det. Det roliga var väl att jag nästan fick till sången, och inte hon.

Imorgon ska jag till Åland med farsgubben och inhandla sprit och andra saker. Kul kul. Sen tvätta på kvällen, så min lediga dag kommer bara flyga iväg! Men det är lugnt, det får gärna bli fredag och helg snabbt som tusan.

Nu ska jag slappa, kanske kolla lite Family Guy... Toodles!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag är sjuk ffs!=P

2009-03-24 @ 00:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0