This is the voice of a revolution

Slapp dag idag, måste jag säga. Jobbet gick snabbt, mest för att jag gjorde massa saker. Fast jag var dum och åt McDonald'smat, vilket ju kostar en hel massa pengar, och jag måste ju försöka spara lite, i alla fall. Men men, imorgon blir det andra bullar på den fronten!

Har varit mest trött här hemma, sitter och kollar på South Park, slappar, spelar lite gitarr, kollar TV. Nu är dags för mat, sen ska jag försöka diska, tror jag. Ska ha hela lägenheten städad på fredag, är planen. Badrummet är ju gjort, och det var det värsta. Nu är det bara resten kvar, men det är inte alltför jobbigt, förutom att jag måste moppa.

Nu äre Simpons! Yay!

Jag har kommit rätt långt med min rocklåt också. Eller, långt och långt, jag har börjat få fason på trummorna, första versionen i alla fall. Jag gillar introt som fan, och ska bara försöka få resten av låten att bli lika bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0