Tonight is partynight

Började dagen på bästa möjliga sätt genom att sätta hälen rakt på mitt blåmärke. Den smärtan kan jag gärna vara utan. Annars har jag försökt hålla benet i högläge hela kvällen och natten, med varierande resultat. Jag lär ju inte gjort det när jag sov, men den största delen fram tills det i alla fall.

Annars har jag städat idag. Började med disken, fortsatte med soffan och golvet. Nu ska jag försöka plocka ihop så mycket som möjligt innan jag tvättar, så att jag kan köra dammsugaren.

Enough of the boring shit now, though.

Ikväll är det party party som gäller. Ska till Stockholm och träffa Samantha och Kitty, sen skulle väl Aline vara där och tydligen någon till som jag inte vet vem det är. Vi ska på Kellys igen, en helkväll! Sen ska jag troligtvis sova hos Kitty, och ta mig därifrån direkt till utbildningen i Täby imorgon. Det blir så stabil skit att jag inte vet var jag ska ta vägen. Får se hur mycket jag lyckas dricka, men det blir nog bra.

Nej, nu måste jag plocka ut saker i förrådet.

Kommentarer
Postat av: Sess

Hur går det egentligen att festa med din fot? Att dömma av hur den såg ut på bilden så känns det att dr.doktor vore bra att uppsöka asså.. haha men va stol å va hemma istället gamling ;D Det läker med ÅREN va? Du e ju snart 30 menar jag ;) kraam

2009-03-14 @ 00:19:13
URL: http://seezs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0