Why the fuck so serious?

Jahapp, hemma var jag då, efter en underbar dag.

Började med att dra mig till Stockholm och min tatuerare runt 13-tiden, för att kolla på den nu färdigläkta ryggtatueringen. Efter godkännande frågade han självklart frågade lite slugt om jag hade något mer planerat. Vilket jag så klart har. Så jag tog beslutet att boka in två tatueringar till, de två som jag än så länge vet att jag vill ha. Det blir gubben som jag visade bild på tidigare på högra handleden, samt denna på vänstra:



Det ska bli najs. Redan om två veckor blir det, så den kommer vara färdigläkt till kryssningen den 7 maj, vilket också är najs. Runt 2000 kommer det att kosta, och eftersom det är efter löning är det ju inga problem.

Sen var det in till stan för att träffa Samantha, och hennes kompis Elin (även om det inte var planerat). Vi fikade/åt lunch på samma ställe som förra gången, och satt där i runt 2 timmar. Efter det tog vi oss till Samantha där jag fick träffa hennes mamma och hennes små voffsingar. De var pyttesmå, vill jag lova!

Vid sjutiden tog vi oss sedan till Katja för att käka mat och kolla på film. Tanken var att en kille som heter Fredrik skulle äta med dem (jag blev inte bjuden förrens på fiket), men han blev sen, så vi började äta utan honom. Han kom dock rätt snart efter det, sen satt vi och snackade en hel massa. Det blev inte filmdags förren efter kl 23, och då kände jag att det blev något sent, eftersom jag trots allt hade buss att passa. Fredrik kände sig lite sliten efter en knapp veckas konstant festande, så han kände också att det skulle vara skönt att åka hem, vilket var bra eftersom jag då fick skjuts till Roslags-Näsby där jag tog bussen hem.

Och nu är jag här, lyssnar på metalcore och ska snart gå och lägga mig. Nu är det sju arbetspass på rad som gäller, men det blir säkert bra.

Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0