You had my heart, at least for the most part

Jahapp, ännu en normal dag till ända. Jobba först, sen hem och lira gura och slappa, sen föräldrarna och äta mat, sen hem och slappa, sen träning, och nu här.

I ett nötskal.

Jag har satt upp ett nytt mål. Jag ska lära mig Green Days When I Come Around, alltså att spela och sjunga samtidigt. Helt jävla omöjligt just nu, men det är en enkel låt att spela, så det är helt klart överkomligt.

Och min nya favoritlåt är helt klart den av Avenged Sevenfold som jag postade lite tidigare, A Little Piece Of Heaven. Helt underbart Tim Burton, eller nåt. Och riktigt skön text. Alla borde älska den!

Nej, nu ska jag sova snart. Toodles!

Kommentarer
Postat av: Mats

Testa med Green Day's Warning när du e klar med When I Come Around.

Helt totalt omöjlig, sång och gitarr spelar inte samma melodi. :S

2009-03-22 @ 00:53:05
URL: http://matlin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0