Borlänge here I come!

Jahapp, ledig dag idag, mycket skönt. Förhoppningvis är jag frisk till imorgon, men det känns lite hopplöst. Tänker absolut inte träna ikväll, utan satsar på att bli frisk istället.

Så vad har jag hittat på? Jag har installerat surroundsystemet som jag fått av föräldrarna, så nu är mitt hemmabiosystem komplett, med ny TV och allt. Måste bara få subwoofern att funka, men mina kära föräldrar glömde ju manualerna till allt, så jag får hämta dem idag.


Jag har också köpt biljett till Peace & Love, vilket ska bli grymt kul! Ska försöka hitta boende, om jag inte får crasha hos Camillas mamma (men det verkade kört), annars sover jag i bilen. Det blir bra skit. Annars kommer jag hänga med Camilla och hennes sambo och hans kompis, är väl tanken.


Jag kommer stå längst fram på följande spelningar:

The Living End
Blindside
Raised Fist


Sen ska jag ju så klart kolla på Dia Psalma, Turbonegro, Sonic Syndicate, Bring Me The Horizon och lite annat. Det blir alldeles underbart tror jag.

Kolla så glad jag blir!


Nej, nu ska jag... Dricka lite C-vitamin, och kanske... Göra något... Bli frisk? Ja!

Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0