Dags att slappa

Jahapp. Så var det med det.

Nej, inte så.

Tuff dag idag, tror jag... Började med postenansvarigmöte på hotellet, där jag bland annat fick ta emot pris för att vi vann en tävling för ett tag sen. Det var ju lite... trevligt? Jodå, det var det... En blomma och biobiljetter till personalen, ganska fint.

Efter åkte jag hem och powernappade i två timmar, sen upp till jobbet, där jag fick ta han om den andra nya den här sommaren, Magnus. Han verkade vara en reko kille, så det blir nog bra. Relativt jobbsugen verkade det också som, och det är ju såna vi behöver massor av. Trots att vi då var tre som "jobbade" (Magnus var ju inte med i kassan, eftersom han inte fått några kläder) så blev det ändå lite halvstressigt, och vi kom inte därifrån förren vid 22.25, vilket är runt 10 minuter senare än vanligt.

Men men, nu blir nog tusanimig sängen, för imorgon är det morgonpass som gäller, och sen fotbollsmatch på kvällen. Och sen är hela helgen fullbokad, så jag vet vad jag har att göra, helt enkelt...

Sååå... Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0