Det här kan bli intressant!

Uppdatering (efter påtryckning)!

Börjar så smått bli frisk, känns det som, även om det är lite snuvigt fortfarande. Tänker försöka ta mig ut till träningen idag, fast utan att träna. Snacka lite inför matchen på fredag, liksom. Jag tänker nog hänga med, sen får vi se om jag kör från start (men med tanke på att jag missat fyra träningar i rad, känns det som att jag inte direkt blir uttagen till startelvan), annars hänger jag med som avbytare, vilket kanske är bäst.

Annars har jobbed idag gått bra, inga större incidenter att tala om, förutom att jag insåg att vi glömde beställa från Arla igår (igen) vilket betyder att vi inte har haft mjölk på hela veckan, eftersom det missades till i måndags också. Stabil skit. Nu är jag ledig i fyra dagar, så förhoppningsvis är jag frisk som en nötkärna nästa vecka.

Jag tog ju ledigt imorgon för att det skulle åkas på kryssning, men det blev ju inte av, så nu är jag långledig istället, som sagt. Har funderingar på att dra till Åland istället, och handla lite sprit där istället. Har ju helt torrt hemma, och så kan vi ju inte ha det, eller hur? Plus att jag har gratisbiljetter till Rosella, så det kommer inte kosta mycket. Så jag tar nog med mig en bok (The Dirt, om Mötley Crüe), och slappar lite. Kan bli skönt.

Nej, lite mat nu? Sen ut till Lohärad och kolla träning. Yes!



"Du kanske inte vet själv hur du låter när du utför samlag, men tro mig, det är inte vackert"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0