Drygt

Jag kom ju så smart på igår att det ju var röd dag idag, vilket innebär 8.00-22.00 öppettid på jobbet, vilket skulle innebär ljuv sovmorgon. Men vem lyckas sätta larmet på 05.00 och snooza innan han inser runt 05.45 att han inte behöver gå upp förrens om en timme? Jo, jag! Inte fan blev det bättre av att jag vaknade ur en dröm 06.20 och trodde att jag försovit mig eftersom jag drömde att klockan ringde, och att jag sedan påbörjar en sexdröm, som jag i drömmen inser att jag inte kommer kunna avsluta eftersom jag snart kommer vakna direkt efter.

Nej, ingen höjdarstart på dagen. Att jag sen var trött sen gårdagens träning, som förvisso inte var speciellt jobbig, men ändå tröttsam eftersom måndagens träning fortfarande satt kvar i kroppen, gjorde ju inte saken bättre. Lägg till en riktigt tuff dag på jobbet med massor av kunder så inser de flesta att jag är rätt slut vid det här laget.

Jag hade egentligen tänkt åka till Jäger och umgåtts med honom och hans släkt när de grattar honom på 20-årsdagen (han fyllde i söndags, som sagt tidigare), men jag känner mig långt ifrån social just nu. Vi kommer ändå träffas imorgon, och hänga mesta delen av helgen ändå, så...

Började laga mat precis, och missade självklart att jag ju skulle ha ris till kycklingen, så det var bara att trä folie över stekpannan och börja med riset. Uschiamej!

När jag käkat tänker jag kanske kolla en film. Eller nåt. Nåt måste jag hitta på, för att underhålla mig själv resten av kvällen. Jag lär ju dock somna, eller nåt...

Nej, låt det bli nästa vecka, och gärna fredag, då jag nog tänkt att åka in till Stockholm och pierca mig. Fast det kanske inte är så bra med tanke på att jag ska spela fotboll på kvällen... I och för sig har jag tänkt skippa träningen för att hänga med roligt folk i just Stockholm, så vi får se.

Tillbaka till matlagningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0