Dumdedidum

Ujujuj, tuff framtid framför mig, så sant som det var sagt. Har listat ut att första dagen som jag kommer få sova ut är nästa lördag. Känns det kul? Jo, förvisso, det betyder ju att jag har saker att göra. Förvisso ska jag bara tvätta nästa tisdag, så jag kommer ju slappa då, men fortfarande!

Annars inte mycket nytt under solen. Niclas har förvisso bestämt att vi ska starta ett band tillsammans, och det kan ju inte annat än bli klockrent. Sen ska jag eventuellt vara kartläsare åt honom när han väl börjar med rally, och det kan ju inte heller bli annat än klockrent. Jag tror verkligen på det här, faktiskt!

Imorgon är det postenansvarigmöte på hotellet, och efter det kanske jag drar hem för en powernap. Blir ju några timmar att döda mellan mötet och kvällspasset på jobbet.

Så... Blä, nu ska jag äta mackor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0