Give me some sun!

Nej men hej! Där var ni! Jag måste ju blogga lite kom jag på, glömde alldeles av mig igår, inte bra!

Igår fick jag mina kepsar från Hong Kong, och tänkte ju då ta lite snygga bilder på mig själv i dem...


En idé vore ju då att faktiskt ta en bild så att man ser något att kepsen, men nej, det struntade jag i. Nåja, de är i alla fall snygga, och just den jag har på mig trodde jag skulle vara för liten först, men sen lyckades jag ställa in storleken. Den sitter dock relativt löst på huvudet, men det funkar ändå. Så länge det inte blåser för mycket. Ja, jag tror jag passar i keps, faktiskt.

På kvällen var det träning, och det var jobbigt så det förslår, men jag tycker jag höll ut bra. Jag käkade mat när jag kom hem, och tänkte ju att det skulle göra att jag slapp vara så hungrig på morgonen idag, men tji fick jag. Hungrig som en varg, nästan, men fick ändå bara i mig två mackor och juice. Jag har ju bestämt mig för att bli duktigare på att gå upp på morgonen när jag jobbar morgonpass, eftersom jag snoozat till att det är runt 10 minuter kvar innan jag måste åka, vilket ju inte håller i längden. Så det börjar nästan bra.

Jobb idag då, relativt lugnt, och det mesta gick smidigt. Förutom då att kassorna och hela datorsystemet tokdog strax innan jag skulle sluta, så pass att vi fick stänga ett tag. Det kom igång strax efter att jag slutat dock.

Jag tänkte sen sola på Nautilus efter jobbet (ja, jag vet att solen skiner och det är runt 26-27 grader ute, men det är skönt med solarium), men lyckas fan inte hitta till kassan. Jag måste fråga Lise imorgon hur man tar sig dit.

Jag avslutar detta inlägg med ytterligare en morgonfrisyrbild, och jag tror det kommer blir fler av den varan, med tanke på mitt allt längre hår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0