Hell yeas!

Hemma från Åland! Wihoo! Massa alkohol i bagaget!

Det var väl en helt okej tripp, men lite sur är jag att jag glömde boken jag tänkt ta med, annars hade det blivit ännu mer uthärdligt. Jag köpte dock en Aftonbladet på jobbet innan, så att jag hade något att läsa (men kom på att jag ju kunde köpt DN istället, eftersom det är ännu mer läsning i den), och sen var ju fyran påslagen på TV:n i cafét där jag satt, så det var inga problem egentligen. Så det blev den gamla vanliga ransonen: 1 Finlandia Lime Vodka, 1 Jägermeister, 1 Smirnoff Caipiroska och 1 DeKuyper Passionsfrukt. Bra skit! Jägermeister hade samma kampanj som förra gången jag köpte, vilket betyder att jag har en till fickplunta. Så här glad såg jag ut förra gången, och man kan väl säga att jag är lika glad den här gången:


Sen fick jag en present från Finlandia också, något som jag tror är en juice/lime press, en handhållen sådan, vilket ju kan vara... Bra att ha? Bild kommer!

Och så blev det lite choklad också, en Fazer med pepparmintcrisp, gott som tusan!

Nu har jag också köpt korv och bröd som jag ska äta idag, gottigottgott!

Hockey ikväll? Ja, det går väl inget bättre på TV...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0