It's in the pipe

Satan vilken dag på jobbet. Fram till att jag käkade runt halv elva var det inte speciellt mycket, men sen brakade helvetet löst. Kö ut på motorvägen, och de flesta tog ju svängen förbi oss. Visst, det är trevligt, and good for business, när det är mycket folk i butiken, men när folk är dryga satan (som stockholmare brukar vara) och ska ha hjälp med än det ena, än det andra, och har klagomål etc, då blir det mindre roligt. För tre veckor sedan när jag och Hakar jobbade, var det mycket folk också, men då flöt det mesta på i god takt, idag var det helt annorlunda. Men men, nu sitter jag här och ser fram emot kvällen och helgen, eftersom jag är ledig.

Ikväll är det ju bortamatch mot Knutby, och det känns som att vi behöver inkassera första vinsten den här säsongen, eftersom det gått lite väl trögt på den fronten än så länge. Sen hämtar Jäger mig i Knutby, så ska vi åka hem till mig, och ta en sväng förbi lite grusvägar där det ska köras rally på söndag, då vi ska vara där och spana. Sen blir det i alla fall hem till mig och spela lite gitarr, insupa lite alkohol, kolla lite film, och sen festa gärnet. Någon tjej som Jäger känner ska tydligen svänga förbi, så vi får se hur det går.

Imorgon... Vet jag inte riktigt... Vi skulle tydligen till Malsta Bilskrot och försöka fixa en framruta till en SAAB 9000, vilket inte är alldeles helt lätt. Efter det får vi se vad som händer.

Nu ska jag försöka få i mig lite mat, och göra mig iordning för matchen.

Toodles!

Jag ska alldeles snart börja göra bloggen mer intressant, det kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0