Party HARD!

Vilken. Jävla. Dag.

Isch!

Jag är ju så klart sjuk fortfarande, och har snörvlat hela passet. Jätteroligt när jag och Hakar hade full kö från runt 9.00 till att jag slutade 14.20, med ytterst få tillfällen att gå ifrån. Som tur är flöt det på hela passet också, utan några jobbigare incidenter. Får hoppas att det flyter på på samma sätt imorgon.

Igår tog jag det kanske lite dåliga beslutet att åka in till Stockholm och träffa Kitty, men jag hade helt klart en kul kväll med henne och hennes kompis Daniela (som var från Holland). Först satt vi hemma hos Kitty och käkade lite mackor och kollade på TV. Efter det drog vi till Medborgarplatsen och krogen Snaps, som hade en fin uteservering. Det kanske var några grader för kallt för att sitta ute utan någon värmekälla i närheten, men det funkade. När vi gick märkte jag att en av tjejerna som satt bakom oss kollade in mig, men jag dissade henne så hårt.

Efter det gick vi till Eken vid Slussen, som hade en rätt schysst utsikt. Vi träffade några som Kitty jobbat med, och hade lite trevligt ett tag. Sen beslutade vi oss för att gå, strax innan tolv. Jag tänkte dock helt fel, och tänkte att jag skulle hinna med bussen alldeles perfekt. Synd bara att jag missade med en timme, och fick vänta ordentligt länge på bussen. Jag beslutade mig för att ta 625:an (eller Norrtälje Kommun runt, som den kan kallas), som kom fram strax innan 676:an skulle ha gjort, men den gick runt 30 min tidigare, vilket kändes värt det. Så jag satt och sov mest hela resan.

Summan av det blev att jag fick runt fyra timmars sömn igår natt, något som ska åtgärdas inatt, då jag tänker gå och lägga mig lite tidigare. Det blir bra skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0