Skumma nätter

Slitig dag på jobbet, men ganska najs. Jag fick äran att inte stå i kassan, då Gitte kom och jobbade ett annorlunda pass så att jag skulle få möjlighet att fixa med kampanjbytet, så det var skönt. I övrigt inga direkta incidenter att tala om, just another day.

Träning ikväll, och hoppas väl på lite mer tvåmål och lite mindre fys/styrka, även om jag behöver det också. Äh, det blir säkert en bra mix, hoppas bara vi slipper regn.

Funderar starkt på att pierca mig på fredag, innan picnicken. Dra in runt 13-14 snåret och ut till Gamla Stan (ja, jag tänker göra alla mina bodymods på A'n'T, för de är tokbra). Blir i sådana fall en i vänstra bröstvårtan, plus att jag ska fråga lite om dermal punching, som jag tänkt göra i bröstet ovanför bröstvårtan, men jag vet ju inte hur/om det funkar. Men det blir säkert bra.

Hade förresten en mycket spännande/weird dröm idag, då jag drömde att det var en av mitt ex kompisar som hade gjort så att det tog slut mellan mig och henne, för att hon egentligen ville ha mig. Jag minns att jag blev tokledsen, grät floder och sen gav henne en ordentlig avhyvling innan jag vaknade. Mycket... Intressant?

Nej, mat snart, sen träning.

Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0