U-u-u-u-update!

 
Ja just! Blogg var det!

Har ju inte ens berättat om andra dagen av folkracet i söndags! Det gick väl både bra och dåligt för Jäger, mest dåligt kanske. I första heatet lyckades han helt ha bort en styrled, den gick alltså inte bara sönder, utan försvann helt och hållet.


Detta är alltså precis efter att hjulet är borttaget, och det saknas helt klart något. Jägers farsa sprang ut på banan i pausen och hämtade den trasiga, och sen fick de klippa och klistra för att få ihop en fungerande styrled, då den Jäger lånade ut på lördagen verkade ha... Kommit bort?

Men det löste sig i vilket fall som helst, dock var chanserna till en finalplats som bortblåsta, då han hade samlat alldeles för lite poäng för att gå vidare. Det gav ju dock utrymme för att flasha riktigt ordentligt i sista heatet, och som han gjorde det. Med en rullning. Ett helt varv.


Syns inte så bra, men främre delen av motorhuven är ganska ordentligt bucklad, och sen är ju rutan helt paj. Den är fixad vid det här laget, men just då såg det ju mindre bra ut. Annars var han ju bra och så, det var väl mest lite otur den här dagen.

Sen åkte jag i alla fall hem och sov, samma som på lördagen, och gjorde sen misstaget att inte ta ur linserna till att jag skulle jobba, vilket sög rätt hårt. Jag var riktigt grumlig i ögonen, och så kliade det mest hela tiden. Som tur är var det en rätt lugn dag på jobbet.

Hela passet igår (mer eller mindre) gick åt att bygga om en hyllsektion på jobbet, och det är verkligen inget jag gör alltför många gånger. Andra hyllsektioner är relativt lätta, men den här tar fan priset... Runt 5 timmar tog det, vilket betydde att vissa grejjer som jag hade tänkt ta tag i, inte blev gjorde. Men så är det ibland.

På kvällen var det sen fotbollsdags, och vi körde tvåmål hela träningen, med straff (burpees!) för det lag som släppte in mål. Tro på fan att mitt lag släppte in dubbelt så många mål som de andra... Men jag blev ju stark, så! Så idag är jag ju lite småslut, minst sagt.

Och idag... Har varit en mycket tråkig dag, med tvättning som största ljuspunkt än så länge. Ska käka pizza snart dock, och kanske baka lite kakor, hade jag tänkt. Det ska bli gott!

Så... Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0