Unbelievably awesome!

Slapp dag idag, som jag började med att sova 12 timmar. Såg att jag fått sms av Pernilla runt halv sju, vilket inte fick mig att vakna för fem öre, men vi snackade lite efter jag vaknat. Erik skickade också, och det vaknade jag av, men det var runt 11, sen somnade jag om. Fina fiskar!

Hade ju hoppats att jag skulle få sola lite på förmiddagen, men vädret bjöd ju inte på vidare värst förutsättning för det, så jag tog det lugnt istället. Hade tänkt åka till Nautilus och solat (nu vet jag hur man gör), men sket i det. Tänkte kanske ta en sväng förbi där imorgon, när jag ska upp till jobbet och handla lite, men vi får se. Det ska ju bli bra väder under dagen, och jag ska ju sitta i en park och ha picnic, så då kanske man kan ta av sig på överkroppen och få lite sol där med.

Som sagt, picnic imorgon, med massa människor från K6, vilket ju kan bli riktigt trevligt. Jag har tackat nej till match med laget för att göra det, och det känns som rätt beslut. Självklart vill jag ju vara lojal mot klubben och inte missa matcher av sådana anledningar, men jag känner att jag behöver vara lite social, samt att jag ju kommer träna båda passen nästa vecka, samt vara med på matchen på helgen.

Sen ska jag antagligen pierca mig imorgon, om jag tar det beslutet, vilket jag troligtvis gör. Måste ringa och kolla först så att han som piercar faktiskt är där, annars känns det lite värdelöst att dyka upp och så är han inte det. Jag ska ju göra det på A'n'T, och Tyrone, som piercar, verkar ha sitt egna lilla schema för när han dyker upp, flextidernas kung kan vi kalla honom. Men det blir i sådana fall en i vänstra bröstvårtan, som tidigare sagt, med en guldring antagligen, eftersom jag känner att jag passar bäst i guld, men vi får se vad han säger.

Sen picnic i Rålambshovsparken, och sen vidare in i dimman, eventuellt. Jag kommer ju vara fett på att festa, så. Jag kommer dock troligtvis att behöva ta mig hem på natten, alternativt riktigt tidigt på morgonen på lördag, för då är det folkrace i Haninge som gäller, då Jäger ska visa vad han går för. Jag vet inte riktigt vilka tider som gäller, men det lär vara som vanligt, runt 10-11.

Så... En helg att se fram emot, helt klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0