You'll be a corpse before your time

Nej men hejsan!

Inte mycket att rapportera idag, får jag väl säga. Vaknade runt 8 av att någon gör något i en lägenhet ovanför mig... Inte borrning, men något liknande, och mer ihållande, och det höll på fram och tillbaka ända till att jag gav upp strax efter 10. Blev avbruten ur två sexdrömmar, tackar som frågar, men det är klart, får jag inget i verkliga livet ska jag väl inte få något i drömmarna heller, right?

Nåja, jobbade i alla fall ett kort pass på jobbet, relativt smärtfritt, även om det känns svårt att komma igång när man bara jobbar 4½ timma, men jag fick lite nytta gjort i alla fall. Nu blir det ytterligare sex pass på rad den här veckan, så jag har och göra, vilket är skönt.

Tränade ju också, och det gick bra, försökte ta ut mig själv så mycket jag kunde, och jag var tokslut när träningen var klar, så det får ses som ett lyckat uppdrag. Imorgon får jag sova ut också, vilket jag hoppas att jag får göra. Förhoppningsvis är det soligt imorgon, så att jag kan sola på balkongen innan jobbet, första gången i år i såna fall.

Så nu blir det nattkorv, Ballar Av Stål, snacka på msn, och allmänt slappa resten av kvällen.

Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0