Click clack

Jag kom precis på en sak! Jag förvillade helt bort mig i dagarna i förra inlägget... Jag fick ju inte alls mina nya skor i måndags, utan det var ju i tisdags. I måndags hände det näst bästa (eller näst näst bästa) den senaste veckan, jag kollade på En Julsaga med Samantha!


Jim Carrey i huvudrollen (och några andra roller också), och det med bravur. Vi såg den på engelska, men utan 3D. 3D verkar ju ha blivit den nya flugan (igen), och jag har helt klart hållit mig borta från sådant otyg. Det här var dock en film jag faktiskt skulle kunna tänka mig att se i 3D, eftersom kvalitén på grafiken var något av det bästa jag sett inom animerad film än så länge. Men 3D känns fortfarande alldeles för mycket 80-tal.

Så, då var det lilla missförståndet utrett. Idag är det slapp som gäller, och jag känner mig fetare än vanligt, sedan jag köpt rulltårta, cheese ballz och lösgodis på Flygfyren. Det är min mat idag det. Jag startade i och för sig med gröt, vilket var bra av mig, men den goda gärningen för min kropp har redan sopats av banan. Imorgon ska jag dock försöka bege mig ut och träna, så det får helt klart bli en nyttigare dag för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0