Hej hej, här är jag, älska mig!

Slapphelgen inledd! Tre dagars ledighet, och även om jag egentligen kände för att göra något, är det ordentligt skönt att inte göra något alls. Egentligen borde jag städa och sånt idag, men skjuter på det till imorgon och på måndag, idag är ämnad till absolut ingenting. Polisskolan 2 på TV, kan det bli bättre? Det vete tusan...

I alla fall...

Vi har ju börjat sälja läkemedel på jobbet, receptfria, vilket ju är bra. Tydligen hade en tidning intervjuat en av de på OKQ8 som har jobbat med detta, och denne någon (som jag inte kommer ihåg namnet på) var mäkta stolt över att vi var hela två (!) dagar före Statoil med detta. Så nöjd att han kände att han måste påpeka att det faktiskt fanns bevis för att vi började sälja på måndagen! Själv kände jag att... Spelar roll? Oj, vi var några dagar före Statoil med någonting. Herregud! Nobels fredspris! Nu kanske vi ska börja få lite fler kunder än dem också?

Nu är ju vi i och för sig en av de bästa stationerna i landet (av OKQ8's stationer alltså), nämligen på 18:e plats när det gäller lönsamhet. Inte illa pinkat. Vi kom också tvåa i distriktet på en tävling där det gällde att sälja så mycket olja som möjligt i relation till drivmedelsförsäljningen. Thomas köpte en tårta till vår ära, som jag fortfarande inte ätit på. Den lär vara tokslut på tisdag... Äh, det var ändå Prinsesstårta, som jag inte direkt gillar, så det gör inget.

Appropå bensinbolag... Jag läste ju i Aftonbladet för ett tag sedan hur svårt det var för de som bor på glesbygden, som har flera mil till närmaste tankställe, och hur mycket det koster dem, och hur svårt det är, och hur dåligt det är med högre bensinpriser etc etc. Min åsikt i frågan är att... Flytta då! Det är ingen som tvingar folk att bo på glesbygden, det är ett eget val att placera sitt hem där. Det finns gott om bostäder och jobb i storstäderna, men vissa vill ju inte bo där. Men då får man faktiskt acceptera att det är långt till till exempel tankställen. Deal with it! Klaga inte på bensinbolagen som stänger stationer som inte går runt ekonomiskt, det är ju faktiskt deras eget fel att de inte gör det. Så nej, ingen hänsyn alls till de som bor på glesbygden.

Och just! Jag har nu fått det nya VISA-kortet från OKQ8, som troligtvis är asbra grejjer. Massa bonus och ingen kostnad, kan det bli bättre? Troligtvis, men det är rätt bra nu.


Schnyggt, va? Brunt är... Någonting som rimmar på brunt. Vad rimmar på brunt egentligen? Hmm...

Äh, alldeles för mycket OKQ8-snack nu, nu pratar vi om något annat.

Mig!


Kolla så långt mitt hår har blivit! Det börjar bli dags för en klippning tror jag, men inte kort då, utan mest klippa ner lite. Speciellt i nacken börjar det bli för långt, så ja... Klippning snart!

Två av mina dermals har krånglat senaste dagarna, men det verkar vara över nu. Den ena är lite svullen fortfarande, men den andra är som vanligt nu. Har ingen lust med att de stöts bort av kroppen, de ska vara där de är!

Och jag vill tatuera mig. Riktigt mycket. Men jag känner inte riktigt att jag har kapitalet nu, men förhoppningsvis har jag det efter nästa lön, så för eller efter jul/nyår, det är frågan. Men jag vill!

Och jag vill spela in musik. Ge mig lite motivation, tack?

Nej, slappkvällen fortsätter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0