Show me your wounds, I'm tired of mine

En helt ledig helg, första gången på riktigt länge! Och som jag är uttråkad! Typ. Egentligen gillar jag det, och jag är ju ledig imorgon också, tre hela dagar utan att behöva göra något. Tyvärr innebär det att jag inte orkar göra något heller, som att jobba på de två låtar jag har börjat med. Man tycker ju att jag borde vara riktigt taggad att börja spela in, lära mig mer, sjunga etc, men nej då, inte det. Kan inte ens komma på bra texter... Har starka planer på att supa mig själv full ikväll och låta inspirationen komma. Det gick ju bra sist!

Såg på löpsedlerna idag att Lagerbäck ska avgå (eller det är väl tidningarna som spekulerar, men de verkade ju säkra) efter "fiaskot" igår. Jag kollade på matchen, och det enda fiaskot jag kunde urskilja var svenska spelare som inte gjorde det de skulle. Jag är riktigt fascinerad av hur det alltid är coachens fel när laget inte presterar; det är riktigt sällan som spelarna verkar ställas till svars. Jag menar, vi kan väl inte hoppas att Zlatan ska göra mål på stopptid i alla matcher? När han nu gör mål. Nej, det var snarare spelarna som underpresterade den här matchen. Eller, det gjorde de egentligen inte, det skapades ju faktiskt riktigt många chanser, men flytet fanns helt enkelt inte.

Annars då? Nej, inte mycket. Ska precis till att laga mat, för att sedan dra ut och intervallträna lite. Efter det är det tänkt att jag ska äta lite våfflor, om jag orkar fixa med det, men det ska väl inte vara några problem? Förhoppningsvis orkar jag diska och städa imorgon, så att lägenheten ser tiptop ut resten av veckan.

Så blir det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0