Cashish

Dagens topic på jobbet: Betyder 'mörk' i en undersökning att personen ifråga är mörkhårig, alltså mörk till utseendet, eller mörkhyad? Camilla verkar vara av den gamla skolan, och menar att det är en person som är mörkhårig, och därför betecknas som mörk, medan jag menar att det är en mer modern tappning och alltså innebär mörkhyad. Frågor på det?

Chill dag annars, inga större konstigheter, förutom att jag hade tänkt planera en schysst måltid utifrån den nya kokboken jag fick av föräldrarna, men kände att jag inte hade speciellt mycket tid innan jag var tvungen att åka till jobbet. Men det blir kyckling med currysås och ris, kan inte bli fel! Och förhoppningsvis blir det tillräckligt kvar för att få till en matlåda till imorgon, vilket ju är tanken med min matlagning nuförtiden.

Fick också min första check från OKQ8-kortet sen jag var sjuk idag.


150 pix! Blir nog en tankning för dem imorgon, eftersom det börjar ta slut med bensin. Bra skit hörrni!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0