Das ausdajt

Nionde arbetspasset i rad avklarat! Ett kvar innan lite välförtjänt ledighet, med fotboll och fest i helgen. Det kan inte annat än bli bra skit. Eller ja, jag vet ju inte om jag faktiskt kommer att bli uttagen till matchen, men det känns ändå rätt säkert att det blir så. Troligtvis högerback. I annat fall blir det festa imorgon.

Oskar den jäveln har ju snott pass av mig nästa vecka också; jag hade kunnat få ytterligare två till om jag jobbat igår förmiddag. Men men, jag får väl vara ledig två dagar nästa vecka då. Jag är ju trots allt uppe i runt 2500 extra i lön redan på majlönen, och har i alla fall ett till pass inbokat, om två veckor. Det kommer bli bra skit det här.

Tatueringen börjar bli bra den med, nästan all sårskorpa är borta.


Sehr gut? Sehr massa gut. Det har ju så klart börjat klia ordentligt nu, bland annat på grund av att hårstråna börjar växa ut, men också av att det läker. Jag svängde förbi Apoteket efter jobbet, men de hade så klart slut på Bepanthen som jag använder, så vi får klara oss på det vi har, får helt enkelt snåla lite. I värsta fall sätter jag Jaeger på att handla det till mig i Stockholm. Jag tänker inte använda Helosan. Eftersom ingen tatuerare än så länge föredragit det framför Bepanthen kommer jag inte att byta.

Kommentarer
Postat av: jennifer

sv; haha jasså ere de ;)

2010-04-08 @ 15:16:15
URL: http://pussycaatdoll.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0