Derek, my Derek

Ett av TV4's bästa beslut är att ta tillbaka Hemsökta Hus på söndagkvällarna, eftersom det är ett bra program, och jag alltid kan kolla på det eftersom jag inte jobbar måndagmorgnar.


Ett härligt gäng, måste jag säga. Nu vet jag, precis som alla andra som läser den här bloggen, att vissa människor helt enkelt inte är riktigt medier. Tyvärr gäller det allas vår Derek Acorah, den coolaste av dem alla. Han blev utsatt för ett test, ovetandes, och föll dit. Han utpekades som fejk, vilket är synd. Han var helt klart den bästa av medierna som är med, rent underhållningsmässigt. Men det spelar ingen roll, programmet är sevärt i vilket fall som helst. Tv4 kör repriser, men jag har sett långt ifrån alla avsnitt, så det är ingen fara.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0