En liten en

Jahapp, det blev inget Stockholm med Jaeger idag, den stackaren har festa för hårt. Men det är lugnt, än är han ung, han klarar av det! Nästan i alla fall. Nej, det blir fest i Älmsta istället, med Camilla och det glada gänget.

Spelade ju match idag, mot Rådmansö, och det gick väl... Så där. I första halvlek kände jag mig mest bortkollrad större delen av tiden, vilket kanske inte är helt okej. Varken bra beslut om löpningar eller en-mot-en defensivt. I andra halvleken blev det dock bättre, kanske för att min kant blev lite... Enklare, så att säga. Och att jag trots allt stod på benen i 90 minuter var inte helt fel det heller, jag hade till och med krafter kvar att köra lite mer offensivt i andra, men tyvärr kom inga sådana lägen, då det mesta av spelet bedrevs på andra kanten. Men men, 2-2 blev det, vilket får ses som ett riktigt bra resultat mot ett lag från en division ovanför oss, som också var betydligt bättre än vad Väddö var.

Så... Dags att klä sig, och piffa till sig det sista innan jag hoppar in i bilen och drar norrut. Och in i dimman. Det ska bli quuuhl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0