Fuck you Island

Då blev det jobb idag i alla fall då, eftersom Kaisa och Oskar strulade en massa på jobbet. Men det är bra, eftersom Oskar tar mitt pass på torsdag nästa vecka så att jag kan träna då också. Saker och ting löser sig! Det löser sig alltid! Och jag behöver inte ens skita i en vask! Lite småmycket att göra idag, bland annat då jag monterade ihop en nittiosektion hyllor. Massa dryga delar som inte passar och som väger bly. Men jag fick till det, bara för att märka att det saknades massa hyllor, så att det ändå inte blev klart.

Vad tycker vi om Islands payback då? De jävlarna skickar ett stort askmoln över Europa, bara för att finanskrisen drabbade dem hårt. Inte okej, säger jag! Nu påverkas ju jag minimalt, men ändå. Alla plan är inställda till minst söndag, fick jag höra ikväll... Inte kul, faktiskt, och med tanke på att senast samma vulkan höll på så här, varade det i ett år. Men men, det blir nog bra det.


Ser ju mysigt ut. Sverige är där i mitten någonstans, men det värsta verkar ju vara söderut i alla fall. Det här kan bli ytterligare en naturkatastrof lagd till handlingarna. Undrar när domedagsprofeterna ska börja ropa om jordens undergång? Det händer ju onekligen en jävla massa skit i världen just nu, även om det här inte dödar folk är det ju inte speciellt... Normalt, liksom.

Sovmorgon imorgon, topp!

Kommentarer
Postat av: Glenn

Ingenting onormalt har hänt vad det gäller naturen. Det som har ändrats är fokus i nyhetsmedierna. Naturen beter sig som hon gjort i alla tider. Självuppfyllande profetior är i skriket just nu.

2010-04-17 @ 06:17:12
URL: http://ioansohn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0