Hej, jag har tatuerat mig

Recap recap recap!

Jag har tatuerat mig!


Snygg? Så in i helvete satan snygg! Robin Hesselbäck, du har mitt förtroende! Jag ska försöka ta lite bättre bilder senare, den här blev lite väl mycket ovanifrån, och långt ifrån.

Tatueringen tog runt 4 timmar att göra, rasterna inte inräknade. Vi var klara runt 19.30 på måndagkvällen, med bara han och jag kvar i studion. Inte ofta man associerar tatuerare med sådan serviceanda, och verkligen inte något jag förväntade mig. Men med tanke på det utförda arbetet kan jag inte annat än säga att det troligtvis var värt mer än de 5000 jag betalade. Nu blir det lugnare inför sommaren, men efter kommer jag helt klart återvända.

I övrigt inte mycket att rapportera, förutom en lindrigare förkylning, troligtvis beroende på träningen i tisdags. Som tur är, är det ingen fotboll förren nästa tisdag, så förhoppningsvis är jag pigg och kry tills dess. Å andra sidan jobbar jag till och med torsdag nästa vecka, och det påverkar ju tillfrisknande lite, med tanke på alla människor man kommer i kontakt med. Men jag mår redan bättre, så det är bra.

Ja just det. VÅREN ÄR PÅ VÄG! Fucking finally, liksom. Någon vecka till så kanske till och med all snö är borta. Kan vi hoppas på så mycket? Ja, det tycker jag allt.

Nej, sängen snart, upp och jobba imorgon. Det blir bra skit.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0