Jag ser det... Va fan!

Inga konstigheter idag inte. Jobba, träna, slappa, käka mat, diska (!), slappa lite till. Nio arbetspass i rad, morgondagens ledighet har jag gjort mig förtjänad av. Då blir det Stockholm och träffa Samantha för lite efterlängtad fika.

Appropå... Eh... Nåt.


Vad gillar vi att det började snöa idag? Och att det bara fortsatte? Och att det ligger kvar?


I fucking april. Nej nej nej, det här går inte. Inte nog med att det var snö på min födelsedag för första gången sen jag föddes, nu snöar det dagen efter gräs-premiären i fotbollen. Det är nånting som inte stämmer här, och jag tänker ta reda på vad! Någon som har numret till Gud? Jag skulle vilja säga några väl valda ord till honom. Skicka gärna jordbävningar till Haiti (obs-skämt-obs), men håll snön borta från Sverige i april! Det här gillas inte. Som tur är, är det tillräckligt varmt för att det ska töa bort relativt snabbt, men va fan. Nog!

NOG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0