Jahaja, så var det uppdatering dårå

Jahapp, påskhelgen avklarad, och det med snöoväder. Eller ja, oväder var det väl inte att snacka om, men snöade gjorde det när jag drog upp persiennerna i morse vid 12-tiden. Och då hade det snöat i över fem timmar redan. Inte speciellt pepp alltså. Men en flukt på termometern visade i alla fall plusgrader, och nu när jag åkte hem från jobbet ligger det mest snö på gräset, och knappt nåt på vägen, så det försvinner nog snabbt. Dock inte speciellt intressant med ännu mer snö... Våren var ju på väg med stormsteg, och det här var en ovälkommen set-back.

Annars då? Jo, ni! Jag har fyllt år! Igår närmare bestämt. 28 varma vårar gammal (eller 27 då, eftersom den här våren inte är varm än så länge). Jag ska försöka ta lite bilder på mina födelsedagspresenter imorgon, mest för att jag antagligen får min andra av föräldrarna (som jag i och för sig redan vet vad det är), så ni får se mina fina saker. Gårdagen spenderades i övrigt med att jobba, men jag är inte den som är den. Jag var hos föräldrarna och käkade julbo... Nej, påskbord var det ju... I lördags. Min ena bror (Magnus) var här i fredags, och min andra (Martin, med familj) var här förra lördagen. Så jag är alldeles ypperligt nöjd med mitt födelsedagsfirande.

I lördags försvann jag till Samantha också, och lekte lite med några sköna typer där, samt sov över.

Jag ser också till att jobba på ordentligt fram till min semester, så att jag får massa pengar att leka med under sommaren, och efter. Tre pass extra i april redan (fram till på fredag), och mer ska det bli. Med tanke på att jag bara fick 11000 kr på senaste lönen (sjuklön), och inte kommer få så stor i april, kan det behövas. Men i maj och juni blir det fett med pengar, det kan jag lova.

Hur som, nu är det dags för lite... Sova tror jag. Kanske läsa lite? Ja, det skulle ju vara kul faktiskt.

Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0