Preeeeezzeeeeentzz!

Som utlovat, bilder på vad jag fick i födelsedagspresent! Eller ja, det blev en bild, palla ta massa...



Från vänster: Väska och tröja av Martin, Marianne och Fanny, Erniebok av Magnus, Vår Kokbok av föräldrarna, chokladtryfflar (karamellsmak) av Martin etc samt knivset och födelsedagskort av föräldrarna. Helt okej grejjer faktiskt!

En väska?, kanske ni undrar. Jajamensan! Det var knappast en present jag förväntade mig, men en välkommen sådan. Jag har redan använt den några gånger när jag åkt till Stockholm, och det har varit alldeles lysande! Förutom letandet efter de mindre sakerna då. Som tur är finns det ett fack för mobiltelefonen, så att jag inte behöver leta efter den om det skulle ringa. Så japp, jag är numera en väskbärnade pojke! Ibland.

Tryfflarna var också sanslöst goda...



För goda!

Frukost nu, sen på det åttonde arbetspasset av tio i rad. I helgen vill jag dock vara ledig, men nästa vecka hoppas vi på fler extrapass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0