And the rain will kill us all

Så, nu kan vi skriva lite. Julen är över, snart är det nyår, och SEN! Sen jävlar, då är det 2011. Wohoo. Eller nåt. Ja, man kan ju inte riktigt egga sig själv. Saker och ting kommer lunka på i samma goda stil som de alltid gör, oavsett vilket nummer det står på årtalet. Förhoppningsvis tillbringar jag nästa år på ett nytt jobb, kanske till och med i en "ny" stad, men ändå, lunket finns där. Det oundvikliga lunket.

Man kanske skulle skaffa sig en flickvän? Skulle ju vara lite spännande med en sån förändring. Men men, vi får se, inget jag har bråttom med i vilket fall som helst. Jag är ju fortfarande en ung, viril man i sina bästa år! Sånt kan man inte kasta bort hur som helst (hehe).

Men vi tar nya tag, det gör vi! Och nu hägrar sängen för mig, läsa lite, gnugga lite ögon, och så laddar vi för morgonpass imorgon, med kampanjbyte. Ska bli såååå kul.

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0