Det mesta talar nog för att vi kommer skiljas

Kan hon bara säga vem fan det är hon pratar om.

Javars, inte mycket att rapportera om för tillfället, det jobbas, och det chillas. Ledig imorgon, då blir det lite tvättande, sen får vi se vad som händer i helgen. Jobb blir det helt klart, kanske lite annat också. Men just nu är det mest sparlåga till lönen, då jag tydligen lyckats lägga ut tillräckligt småutgifter för att helt enkelt knappat ha några pengar kvar alls. Visst, trafikskatten gjorde ju sitt, men jag borde ändå ha haft runt 5000 kr till mat och andra utgifter. Nu har jag runt 1000 kr kvar till lön, vilket är lite... Lite, som vi säger så. Men det ska nog gå. Men fan, jag vill verkligen börja återställa mina finanser efter sjukskrivningen... Det går lite halvtaskigt med det, om vi säger så.

Anyway, chilla lite mer, lyssna lite musik, sen sova.

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0