Flatter me, 'cause I don't trust you

Rätt chill idag, får jag säga. Svängde förbi Oskar för att långa lite pengar eftersom jag är såååå utfattig till på torsdag, och det kändes rätt bra att köpa biljetter inför juldagen nu. Så det är i alla fall fixat, det blir med andra ord Moberg's på juldagen, så nu får alla som ska dit se till att bjuda på party. För det tänker jag.

Ja just! Måste ju sätta i motorvärmaren, ska ju hämta föräldrarna om några timmar. Ut i snön med mig. Raska på. På en gång. Go go go!

Nej men ärligt. Imorgon är det jobb som gäller, då måste jag övertyga Christer om att vi ska byta pass på annandag jul, annars blir det lite kämpigt med festandet. Det går ju att jobba morgon, men det kommer blir rätt drygt. Äh, han går säkert med på det. Säkert.

Nej, motorvärmare. Nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0