I said that sounds pretty good

Satan vad stressigt det blev innan stängning på jobbet idag, då... Det såg ju så bra ut vid halv nio, men sen blev det uthyrning på en bil som inte var tvättad, så där försvann en halvtimme, då man kunde ha gjort andra saker. Så jag och Hakar låg väl kanske en halvtimme efter i planeringen, men hann nog med allt, förutom att plocka fram bullar och grejs för de som jobbar morgon imorgon. Men de är fyra som jobbar från 8.20, så det är inte så synd om dom.

Tyvärr blev det inget jobb på julafton för mig, så jag får vara ledig och hälsa på föräldrarna lite tidigare. Och kolla på Kalle! Som jag har sett fram emot det. Eller nåt.

Efter föräldrarna blir det av till Jaeger för att slipa bil inför lackering, sen hem och sova och upp och jobba morgonpass på juldagen. Och sen jävlar, sen är det fest!

Men nu blire chill.

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0