In the distance, I hear them calling

Jobbet idag gick smooth som bara den, även om det blev stressigt på slutet, eftersom jag och Christer plockat varor nästan hela passet. Men vi fick det viktigaste gjort, så man kan inte klaga. En rolig sak som hände, var ju dock att de ringde från huvudkontoret, och sa att min ansökan såg spännande ut, så jag ska på intervju i början på januari. Jag har ju sökt en tjänst där, som kategorisupport, vilket jag inte pallar förklara vad det är, men det är bra skit. Riktigt bra skit. En chans att komma bort från Norrtälje, om inte annat.

Sen insåg jag också att jag var rätt nära på att göra bort mig angående juldagen. Jag trodde till 110% att jag jobbade morgon, och tänkte då försöka byta på söndagen, men insåg att jag ju jobbade kväll. Attans! Som tur var räddade Magnus mig, så nu jobbar jag som jag vill jobba. Något man kanske borde fixat lite tidigare. Men va fan, det blir bra skit!

Och nu är det dags att förnya körkortet, fick hem papprena idag. 150 kr kostar det, och nytt kort måste tas. Så det är bara att sätta sig framför kameran, och se snygg ut. Jag måste ju se bra ut, eftersom jag gjorde det på förra kortet, men det är lite dåligt att det måste vara rakt framifrån. Min vänstra sida är ju helt klart min bästa...

Men nej, nu blir det att lägga sig läsa tror jag... Mmm... Så tar vi nya tag imorgon!

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0