On a freezing note, I resonate

Så var ännu en jobbhelg över, and what the fuck have I done?. Nej då, det har varit sweet. Lite planer som sket sig i lördags, men det var rätt chill ändå. Jag slappade ju på jobbet igår (vilket innebar massa poäng!), så idag tog jag tag i saker och ting, mest städning och sånt. Så fick man känna att man i alla fall gjort någonting värt det.

Sen idag drog jag till Jaeger direkt efter jobbet, och vi drog därifrån raka spåret till Kungsör för att köpa delar till rally-Opeln. Det gick smidigt som fisken, med en bakfull Jaeger i högerstolen. Lite mat på McDonald's och sen hem igen.

Och nu sitter jag här. Och ska gå och lägga mig. Eller en nattmacka först? Jag är ju trots allt ledig imorgon, så det är ingen brådska i säng. Så ja, nattmacka. Lite musik. Bra skit.

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0