Short notice

Så var även den helgen över, och sicken helg. Fredagen har vi redan klarat av, men lördagen var härlig den med. Fest anordnad av Stockholms Bilsportförbund, med lite prisutdelningar och mat. Min lilla Jaeger lyckades kamma hem kvällens första pris, för vad är lite oklart, men det var inte ett tröstpris. Som sagt, lite mat blev det också, och rätt mycket alkohol. Sen plankade vi till Märsta, gick ut på krogen (eller jag gjorde, Jaeger var för full för att komma in) i någon halvtimme, sen gick vi hem till hans kusin för att sova. Bakfull på söndagen, även om jag kände mig rätt schysst. Vi tog oss i alla fall hem, och jag kom väl hem till Norrtälje runt 18.30. Det var stabil skit.

Så nu har man klarat av två helger i rad med utgång både fredag och lördag. Det blir nog helt klart att ta det lugnt nu i helgen... Lite måste jag få vila upp mig, tycker jag allt.

Jag tänkte ju att jag minsann skulle sova ut idag, i och med att jag är ledig, men jag verkar helt klart ha kommit tillbaka till att vakna tidigt, för vid 9.30 var jag piggast i stan. Men det är rätt bra att gå upp tidigt, eftersom jag jobbar morgonpass imorgon; det blir helt klart lite lättare att sova.

Nu är det mest lite middag hos föräldrarna som väntar, sen chillaxa hemma och sen sova. Jag har tagit tag i disken (inte en dag för tidigt), så jag kan nog helt klart känna mig rätt nöjd med arbetsinsatsen.

Mer musik!

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0