Hell yeahs

Japp, första träningen avklarad, och det var ju rätt hårt som väntat. Fast mest för att man är så sjukt otränad. Hade jag gjort som jag faktiskt tänkt och tränat ända fram till nu hade det ju inte varit några problem, men men. Nu är det som det är. Tricepsen fick i alla fall sig en rejäl genomkörare. Och så gjorde jag ju massa mål när vi spelade match också, vilket är bra av mig.

Jag fixade disken också! Inte så fräscht med mögliga matrester kanske. Men vafan, är man ungkarl så är man! Nu är det bara resten av disken kvar (några muggar och skålar, inga komplicerade saker, men det fick inte plats i diskstället), och sen resten av lägenheten då. Måste ju transportera bort det gamla datorbordet någon dag, när det nu blir. Kanske orkar jag imorgon? Vi får se. Jag har ju dock sovmorgon imorgon som jag tänker värdera högt, här ska inte gås upp i onödan. Kan man säga så förresten? Gås? Som jag gjorde? Äh, det lät som att det funkar.

Annars var det något jag tänkte, men inget jag kommer på just nu. Nu ska jag fortsätta dricka julmusten jag köpte för sju kronor (1,4 l), och fira att det sista av julen har passerat.

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0