Hey ho

Holy fuck, det är ju fan nästan två veckor sen jag bloggade sist. Beror det på att det inte finns mycket att blogga om? Nej, faktiskt inte, utan bara att jag inte känner för det. Livet pinnar i vilket fall på bäst det kan, med massa roliga händelser och massa jobb.

Ser mest fram emot torsdagen just nu, då jag drar på kryssning med massa roliga människor. Det ska bli skoj satan, kan jag lova.

Sen har jag fått tid för min halsmandeloperation. Nionde februari smäller det, då kommer jag bli nedsövd för första gången i mitt liv (och opererad då för första gången, så klart). Det ska bli... Spännande, antar jag. Jag ser dock inte fram emot att sova över (som jag måste), eftersom jag inte kan tänka mig att sängen är speciellt skön. Men men, det kommer säkert gå bra, och sen får jag ju vara sjukskriven ett bra tag också, massa tid att göra... Ingenting på alls. Och så får jag äta massa glass också. Eller, det är ju inte direkt som att jag inte får det nu heller; jag är faktiskt stor! Men det ska tydligen vara bra "mat" när man har gjort den operationen.

Idag väntar träning, den första för mig den här försäsongen, eftersom jag hade halsont (yay för att ta bort halsmandlarna) förra veckan, och inte ville förstöra något genom att anstränga mig i onödan. Men nu är det dags att ta tag i livet igen, något jag känner att jag försakat på sista tiden, av olika anledningar. Jag menar, den mesta av disken har legat i drygt en och en halv månad. Kanske inte helt okej? Det är något jag ska ta tag i, till exempel. Faktiskt på en gång! Även om jag behöver en ny diskborste. Och snart nytt diskmedel.

Så det blir musik, och det blir... Arbete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0