Kryssning (igen)

Hemkommen från jobbet, och laddad för en intensiv kväll. Eller nåt.

Var ju som tidigare nämnt på en kryssning med trevliga människor, och hade det följaktligen mycket trevligt. Passade till och med på att sjunga lite karaoke, när jag testade att sjunga Balladen om Fredrik Åkare, och det gick väl... Sådär. Problem med att hitta tonläget inledningsvis och att hålla rösten senare. Men i överlag ett framträdande jag inte behöver skämmas för i alla fall. Runt tretiden, eller senare, det är lite osäkert, blev jag dock toktrött, och var i stort behov av sömn. Egentligen borde jag sovit på morgonen också, men den här gången tänkte jag inte missa frukosten, eftersom det tydligen ska vara så underbart.

Och nej, det är den inte. Inte på långa vägar. Middagen var grymt mycket godare, med krämig potatisgratäng, kött och bearnaisesås. Mumsigt! Inga pinsamheter att rapportera om dock, då det var ganska lugnt.

Firade hemkomsten med ett bad, som kunde varit snäppet varmare, men jag fyllde på med varmvatten så att jag kunde ligga lite längre. Riktigt skönt var det, och jag är helt klart glad att jag börjat utnyttja mitt badkar i större utsträckning. Med släckta lampor, Queens of the Stone Age i högtalarna och varmt vatten kan det ju inte bli bättre, liksom.

Sen hade jag lite planer på att fortsätta festandet även igår kväll, men efter badet och den efterföljande pizzan insåg jag att det inte riktigt var någon idé. Det blev istället en skön kväll hemma, som avslutades ganska tidigt. Sen fick jag nära tolv timmars sömn, innan jobbpasset idag. Skönt!

Mer jobb imorgon, och jobb på måndag, sen ska jag träffa Samantha på tisdag är det tänkt. Det blir bra skit det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0