This savage freedom I love

Dags för bloggande så här innan sängen! Det gillas. Eller nåt.

Jobbade ju i helgen, och det var mycket att göra, men enligt Thomas inte riktigt rätt saker. Det är ju inventering på gång, och det måste ju gå föregå allt annat. Något man så klart kan har åsikter om, men det är la bara att gilla lalla läget. Jobb också i måndags, men på tisdagen var det ledighet som gällde, och då passade jag på att smita in till stan och träffa Samantha och fika lite och snacka skit. Mycket trevligt på min ära!

Sen hem för att träna, vilket inte egentligen inte var så jobbigt, men ändå jobbigt. Typ. Jag har mer eller mindre kommit fram till att om man är dåligt tränad så blir träningarna jobbiga, men eftersom man ändå inte orkar något blir man inte så trött efteråt. Lite skumt ja, men det verkar vara så för mig i alla fall. Förhoppningsvis blir det bättre ju mer tränad man blir, så det är bara att köra på. Tyvärr kommer jag ju ha ett avbrott igen på två veckor när jag ska operera mig, men det är bara att jobba hårdare efter det så blir det bra.

Jobbet idag gick lugnt till, och nu sitter jag här. Ser fram emot helgen med skräckblandad förtjusning, eftersom jag ska med Jaeger på rally i Kopparberg, vilket ju kan bli mycket spännande med tanke på vädret. Jag har inget emot kyla och snö, men om det ska blåsa satan vet jag inte om det är helt okej. Jag kommer helt klart preppa mig med massor av kläder i alla fall. Måste komma ihåg att kolla om mina kängor passar, och i såna fall köpa ordentliga sockar att ha i, något jag inte har för tillfället. Jag köpte i alla fall handskar idag, eftersom mina gamla gick sönder, så det ska nog bli bra. Sen är jag faktiskt lite småsugen på att festa på lördag, men vi får se hur det blir med det.

Nu ska jag nog ta och göra mig i ordning för att sova, det låter väl som en bra idé? Ja, det tycker vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0