Yellow

Oj oj oj.... Nytt år var det. Inte mycket att se fram emot, men inget jobbigt heller, alltså business as usual.

Firade nyåret hos Samantha, efter att ha jobbat på förmiddagen. Det var riktigt mysigt, med härliga människor, alldeles lagom mycket alkohol (för min del, kanske inte för andras) och ett bra avslut på dagen. Det enda negativa var att jag var tvungen att gå upp på nyårsdagen för att jobba, vilket kanske inte kändes helt okej. Var helt förstörd på tåget och bussen hem, men lyckades i alla fall somna på bussen.

Arbetspasset på nyårsdagen var ingen större höjdare sett till antalet kunder, vilket ju så klart var skönt eftersom jag var allt annat än pigg på att jobba. Sen hade jag ju en ledig helg att se fram emot också.

I lördags fixade jag och föräldrarna materialet till min nya "datormöbel", eller vad man ska kalla det. Två skenor på väggen med hyllor och konsoler är det i alla fall, riktigt snyggt. Idag har jag fortsatt arbetet med att olja in de fyra skivorna samt plockat isär det gamla bordet för att forsla det till tippen. Fast jag insåg att jag måste ha en sexkantsnyckel först, så det blir att ta med sig det från jobbet imorgon.

Sen tvättade jag ju idag också, och kom ihåg att tvätta sängkläderna, något jag inte gjort på... Jag vet inte hur många månader. Kanske inte helt okej, men nu är det gjort i alla fall. Nu är frågan om man ska orka fixa någon mat, eller om... Jag ska... Göra något annat. Jag vet inte. Vi säger att det är tanken som räknas och fixar några mackor senare. Låter bra? Yessir!

Jag har insett att FPS-spel inte är min grej längre. Testade FarCry 2 (som jag laddat ner, ja), och jag dog på första fienden man mötte. Bra skit? Njae... Men jag lär väl försöka igen, för att bli lite bättre.

Annars vete tusan om det finns så mycket mer att berätta om, annat än att jag mår bra, jag lever, och jag har ett nyårslöfte, vad man nu än kan tycka om sådana. Mitt blev i alla fall att fokusera mer på att spela in lite musik. Jag har ju varit lite disträ på det området, mest för att jag inte känt att jag kunnat få till trummorna som jag vill ha dem, men nu är jag på gång att lösa det med, genom att plocka ljud från de låtar jag har på datorn. Bastrumman är i alla fall ordnad, men det kommer mer!

Nu blire mer slapp, och sen fortsätta med skivorna!

Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0