Minnen

Jahapp, lite mer man än gårdagen, då min mage helt klart inte ville vara med. Sen kanske jag borde käka lite bättre mat nu när jag kommit hem, med tanke på all snabbmat under veckan, men det blev pizza ändå. Idag blir det troligtvis nudlar och vårrullar, vilket bara är marginellt bättre. Nåja, det blir nog bra till slut i alla fall.

Nu kör vi lite minnen från festivalen, tagna här hemma.






Blåmärke, tandbett och tandbett. Ja, vad ska man säga... Gillar man smärta så gör man.

Sen har jag ju fått mina grejjer inför första riktiga rallytävlingen på lördag.


Min licens! Och så har jag fått min hjälm också, men ingen bild finns i dagsläget. Det är nog lika bra, det är inte ofta man ser snygg ut i hjälmar, liksom.

Sen har ju min blomvägg på balkongen börjat frodas.


Kooooolla vad vacker! Jag var dock tvungen att rätta till lite, eftersom vissa blommor tagit över andra, nackdelen med klängväxter.

Nu blir det nog mer film tror jag, och ladda inför torsdagen, då jag drar på kryssning med Camilla. Vi får hoppas att man har fått tillbaka alkoholsinnet tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0