Peace & Love is over for this time

Ja, vad ska man säga? Den underbaraste veckan det här året är till ända, och jag har lämnat Borlänge och Peace & Love med hallonkakor och regnbågar i magen. Mycket nya minnen och bekantskaper har det blivit, mycket humor, en liten gnutta sorg, men lyckan övervinner ändå allt. Jag måste se till att komma iväg nästa år, kosta vad det kosta vill. Det är nästan för mycket att berätta om, så det blir lite bilder istället. Kanske inte helt rättvisande heller, eftersom jag var sjukt dåligt på att ta kort, men lite blev det i alla fall.




Som sagt, mycket mer hände, men inte allt hamnade på bild. För allt annat, kolla http://www.facebook.com/album.php?aid=178183&id=648153094.

Nu ska jag försöka bli en hel man igen, något som mycket väl kommer att ta resten av veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0